perjantai 11. helmikuuta 2011

Huomenna sitä sitte mennään!

Suomi, ystävät, sukulaiset, perhe, lumi ja jäätävän kylmä ilma oottaa:)

Mua jännittää aikas paljon. Oon pakannu ylipaljon tavaraa mukaan. Mut mä lupaan: kaikki se minkä mä vien tulee takasin, eikä mitään muuta. Siispä kiitos ei shoppailulle. Tai korkeintaan ostan ylipaksun villapaidan; mua paleltaa jo nyt ajatus lumesta ja pakkasasteista. Yöks!

Huomenna juna lähtee jo ennen yheksää kohti lentokenttää ja sitten nokka kohti HELSINKIÄ!! 

Iltapäivällä autonvuokrauksen jälkeen meen siskolle, sitten Helsinkiin ja takas siskolle yöksi. Tästä tulee muksavaa!!

Muuten viikko jatkunee yhtä kivoissa merkeissä, lomafiiliksissä :)

Hauskaa viikonloppua ja hyvää ens viikkoa. 
Mä palaan kunnes palaan (ehkäpä kera kivojen kuvien )
:))

Ps.Valokuvablogissani tulee esille joka päivä uus kuva automaattitallentimen avulla. Käy tsekkaamassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti vierailustasi tai jokin muu kiva kommentti. Ne piristää aina :)