keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

heissan!
mun on pitäny jo kuukauden ajan kirjottaa tänne,mut aina on tullu jotain tai ei oo huvittanu kirjottaa. kauheeta selittelyä,pahoittelen...
viimesen kuukauden aikana oon käyny (ahkerasti) koulua, lopettanu opiskelun, hillunu kavereiden kanssa, pitäny hauskaa, nauttinu (!) ja käyny mm. Bernissä ja Lausannessa. Tietysti kaikkea muuta mielenkiintosta ja ei niin mielenkiintoista on tapahtunu.

Tänään siis oli viimeinen opiskelupäivä. Tosin olin vaan vajaan tunnin koulussa ja lähettiin sitte Googleen ja robottikilpailuihin! Kilpailussa oli 2 koulua ja kummastaki koulusta 3-4 joukkuetta. Mun joukkue tuli tokaks ja kyllä hymyilytti! Palkinnoksi kaikki osallistujat sai mukin ja gtlbotics paidan :) Tosin viime vuonna voittajajoukkue oli kuulemma saanu kännykät, mut siitä viis! Oli siisti päivä oppien uutta ja haaveillen työstä Googlessa :)

Huominen ja perjantai on vapaapäiviä ja mä suuntaan suomalaisen kaverin ja sen vanhempien kanssa pyöräilee+vaeltaa Juralle! Eräjormailu kutsuu...:) 

Meillä on vielä ens viikolla intensives-kurssit (cooking:)) ja sitte kolme päivää ja everything is OVER! tulee kyl hirvee ikävä noit ihmisii...yks kuorolaine lähti kesäks Kanadaa pari viikkoo sitte ja oli nii vaikeeta sanoo see u... loput kuorolaiset hyvästelin tiistaina...toivottavasti pääsen näkee taas noita ihmisiä ens talvena...

Siis meillä on muutto edessä takasi...ei kiinnostais yhtää...taas täytyy lähtee muodostaa uusii kavereita, kaveriporukoita, oppia ymmärtämään erilaisia opettajia, asua pienessä kämpässä kaks kuukautta, tappaa hyttysiä...jne...
Tosin mulla on hirvee ikävä erityisesti meiä mummia, siskoa ja veljeä....kauheen ristiriitasta tää elämä...


Nyt meen nukkumaan keskelle pahvilaatikoita, jotka haisee pahalle...huomenna reippaasti ylös taas puol kaheksan! 

Hauskaa viikonloppuaa :)))!


ps.tulipas sekalaista taas...vähänniinku mun ajatukset(ko) ? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti vierailustasi tai jokin muu kiva kommentti. Ne piristää aina :)