perjantai 10. kesäkuuta 2011

Morjens!

Mä täällä istun koneella kera 50:nen pahvilaatikon kanssa. Tänää loppu kokkailu intensiivit ja ens viikolla on 3 vikaa koulupäivää...Oon kuulkaa aika monena iltana sulkenu silmät ja tuntenu kyyneleet...Ei oo helppoo ei...Nyt just tuntuu siltä et oon päässy sisään kouluun, yhteisöön, jossa kaikki tuntee toisensa ja pitää huolta toisista. Toi koulu ei oo vaan koulu; se on perhe...

Siis kolme päivää noitten ihmisten kanssa.
Ja viikko pakkausta.
Sitte viikko jossain ei missään.
Yksin porukoitten kans autolla saksan läpi metsään.

Saa nähä mitä täst tulee. Toivottavasti elettävää. Ja muuten mun huoneessa on ollu kaaos jo kuukauden...Ja se pitäis saada kuriin huomenna. Ja kamat laatikoihin.

Ja kiinnostus muuten miljoooona...

heinäkuussa en tee mitää paitsi hengaan en missää ja mummin mökillä...elokuussa oon menossa about viikon mittaselle enkun leirille yksinkertasesti tutustumaan ihmisiin ja saamaan ystäviä. ja sitte ennen koulun alkua on viikon ruotsin kurssi jollo pitäis opetella kaikki yläasteen ruotsin asiat viikossa. saas nähä mitä käy...:D
 mutta muuten elämäs menee hyvin ja aurinko paistaa vaik tääl on törkeen kylmä ..:/

mutta nauttikaapa auringosta; mä nautin pahvilaatikoiden hajusta ja kuplismuovin paukuttelusta.:)) 


ps. sekavaa(ko)?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti vierailustasi tai jokin muu kiva kommentti. Ne piristää aina :)