perjantai 4. maaliskuuta 2011

Tulin kertomaan, että mulle kuuluu hyvää. Omassa sängyssä nukkuminen on ihanaa. Ja järjestyksen pito --se on jotain mulle just tätä. Ja varsinki kun pääsin monen viikon jälkeen sekasotkun jälkeen: vaatekaapin virkaa toimitti olohuoneen nojatuoli ja matkalaukussa oli sekasin niin kamerajohdot kuin korut ja passit. 

Nyt kaikki on löytänyt kaappeihinsa ja oma, uusivanha kannettavakin on saanut oman paikan työpydän laatikosta. Ja joka johdolle on oltava oma, ruma, muovinen lokeronsa. 

Kevät on tullut ja allergialääkkeet löysi kaapista jo suuhun. Onneksi otin aamulla, ois tullu muute hankala päivä...

Nyt mulla pyörii kauheella kolinalla ja tärinällä untuvatakki kuivausrummussa.  Naapurista löyty muutama tennispallo ja luukku pysyy kiinni maalarinteipillä. Koneessa on surkea lukko, tai siis oli, ja ei toimi muuten kuin nojaamalla koko painolla sitä vasten tai lukitsemalla teipillä. Toinen talvitakki on jo pesty ja laskettelutakkikin pääsee pesuun heti kun kausi loppuu.
Mulla tuli helpottunut ja onnellinen olo eilen. Lähes kaikki projektit mitä voi tehdä on valmiina ja vaa muutama, helppo läksy tuli viikonlopuksi. Toivottavasti tää jatkuis tälläsenä...

Toine juttu, mistä oon ilonen on aurinko. Aamulla herään ja avaan verhot, näen auringon iloiet säteet. Siis ei pimeitä aamuja, ainakaan vähään aikaan. Hirvittää jo ajatuskin pimeistä ja kylmistä aamuista suomessa.YÖK!
Harmittaa, kun en auringon paisteella kerkeä ulos koulupäivän aikana...


Viikonlopuksi on lastenvahtimista la-aamuna ja -iltana. Sunnuntaina olis tarkotus mennä laskettelemaan, ehkä vikan kerran tänä talvena. Ja tietysti luvassa on nukkumista...:))

Sohvannurkassa oottaa hyvä kirja kynän ja paperin kanssa. Kerron lisää, kun oon saanut kirjan luettua. 

Aurinkoista viikonloppua
Ps. Kattokaa tää: 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti vierailustasi tai jokin muu kiva kommentti. Ne piristää aina :)